M E D I T A Ţ I I _ P O S T M I O R I T I C E

„Epoca de Piatră s-a terminat din lipsa pietrelor” (Şeicul Ahmad Zaki Yamadi – om deştept)

Demografia şi traficul-internet

Posted by Paisii PROTO@ pe 1 Mai, 2008


Nu mi-am imaginat că un mic comentariu făcut de mine pe site-ul Altermedia la articolul ALTERMEDIA VA ADUCE “JOC FINAL”, UNUL DINTRE CELE MAI APRECIATE DOCUMENTARE ALE ANULUI 2007 îmi va aduce atâta popularitate (trafic). Căci făceam în acel comentariu trimitere la un post din blogul meu – V-AŢI PROCURAT BILET DE INTRARE ÎN CLUBUL “CELOR 500 MILIOANE”? în care vorbeam destre problemele demografice în contextul primului mesaj către umanitate de pe straniul monument de sorginte masonică de lângă orăşelul Elberton, Georgia, SUA, supranumit “Stonehenge-ul american”. Acest mesaj sună astfel: “Menţineţi populaţia în limitele a 500 milioane de locuitori, în permanent echilibru cu natura”.

Ei bine, cititorii Altermediei, de regulă cu viziuni tradiţionalist-religios-mioritice, au dat busna pe blogul meu cu înjurături şi anateme.

Mă bucur că măcar în felul acesta am reuşit să-i scot din starea de determinism şi somnolenţă intelectuale. Fiindcă se apropie ora deciziilor incomode şi neortodoxe.

Iată de ce am decis să continuu explorarea acestei teme cvasi-tabu – suprapopularea şi efectele ei dezastruoase la scară planetară.

Ceva timp în urmă am publicat în biblioteca mea virtuală (Lecturi Postmioritice) o lucrare fundamentală în acest domeniu – A. Macarieva, V. Gorşcov „Aspecte necunoscute ale problemei demografice” , care a rămas neobservată în spaţiul virtual basarabean. Pentru utilizatorii români a rămas inaccesibilă deoarece e scrisă şi publicată în rusă.

M-am gândit că e păcat – anume acum, cânt fraţilor români li se inoculează în regim de urgenţă „valorile europene” ale societăţii de consum, ar fi bine ca ei să cunoască şi alte abordări sau puncte de vedere.

 

Aşa că voi încerca să fac în timpul apropiat o traducere-adaptare în română (să mă ierte preşedintele Voronin).

Un răspuns to “Demografia şi traficul-internet”

  1. […] Gabriel88: […]

Lasă un răspuns

 
